Vikatiedote

Laskutus

Laskutusjakso

Heinäkuussa 2015 laskutusrytmimme muuttui niiden käyttöpaikkojen osalta, joissa on käytössä yleissähkötuote (tiedon tuotteesta löydät laskusi etusivulta). Näiden sopimusten osalta laskutuskausi on kolme kuukautta. Sopimukset, joissa on aikasähkötuote, laskutamme kerran kuukaudessa.

Asiakas voi halutessaan valita laskutusjakson kuukauden mittaiseksi tai ottaa käyttöön esimerkiksi kahden kuukauden laskutusvälin. Näissä tapauksissa ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse p. 0203 35000 (ma - pe 9-15) tai sähköpostilla asiakaspalvelu@sen.fi.

Myös asiakkailla, joilla on käytössä aikatuote tai vuodenaikatuote, on mahdollisuus vaihtaa laskutusjaksoa nykyisestä kuukaudesta joko kahteen tai kolmeen kuukauteen. Muutoksen voitte tehdä olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostitse.

Lisätiedot: ma - pe klo 9-15 Asiakaspalvelu p. 0203 35000, asiakaspalvelu@sen.fi

Maksutavat

Kuluttaja-asiakkaamme voi halutessaan valita paperisen laskun, e-laskun tai suoramaksun. Yritysasiakkailla vaihtoehtona on paperinen lasku tai verkkolasku.

E-lasku

E-laskun otat helposti käyttöösi verkkopankissasi. Laskuttajayritykseksi valitset Seinäjoen Energian ja tunnistetietona käytät laskusi viitenumeroa. Seuraava lasku tuleekin sitten automaattisesti e-laskuna verkkopankkiisi. Pankistasi saat lisätietoa muun muassa e-laskun automaattisesta maksamisesta.

Suoramaksu

Suoramaksusopimuksen teet pankissasi, tarvitset mukaan vain laskumme, josta löytyy tunnistetietona käytettävä laskun viitenumero. Suoramaksu on tarkoitettu asiakkaille, joilla ei ole käytössään verkkopankkia. Suoramaksu toimii kuten suoraveloitus aiemmin. Saat paperisen laskulomakkeen kotiisi, mutta maksu menee automaattisesti tililtäsi.

Verkkolasku, yrityksille

Halutessanne yrityksellenne verkkolaskun ilmoittakaa verkkolaskutustiedot asiakaspalveluumme p. 0203 35000 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@sen.fi.

 KOSILA - Powered by DN 10