
Seinäjoen Energian sähkönmyynti kolmannella sijalla asiakastyytyväisyystutkimuksessa
EPSI Ratingin valtakunnallinen sähkönmyyntiyhtiöiden asiakastyytyväisyystutkimus on valmistunut. Seinäjoen Energia sijoittui hienosti kolmannelle sijalle yksityisasiakkaiden keskuudessa. Kamppailu kärkisijoista oli tiukka ja pronssisijallakin sähkönmyynnin asiakastyytyväisyys on pysynyt erinomaisella tasolla. EPSI Ratingin mukaan Seinäjoen Energia kolmannella sijallaan (indeksipisteet 78,7) säilyttää korkean tason ja vahvistaa asemansa vakaan, paikallisen toimijan malliesimerkkinä. Kolmannesta sijasta meille on myönnetty myös Erittäin tyytyväiset yksityisasiakkaat -mitali.
Tutkimuksessa asiakastyytyväisyys mitataan indeksillä 0-100. Alle 60 indeksipisteen tulos tarkoittaa tyytymättömiä, 60-75 tyytyväisiä ja yli 75 indeksipisteen tulos tarkoittaa erittäin tyytyväisiä asiakkaita. Asiakastutkimuksen avulla saamme arvokasta tietoa asiakaskokemuksesta ja asiakastyytyväisyydestä sekä siitä, missä olemme onnistuneet ja mitä voisimme kehittää. Tutkimuksen mukaan asiakkaamme arvostavat erityisesti Seinäjoen Energian luotettavuutta, asiakkuuden vaivattomuutta ja tuotelaatua. Asiakkaamme kokevat myös, että pidämme heistä hyvää huolta.
Haluamme lämpimästi kiittää asiakkaitamme tutkimukseen osallistumisesta ja arvokkaasta palautteesta. Tutkimuksen perusteella olemme tunnistaneet selkeitä vahvuuksiamme sekä osa-alueita, joissa meillä on vielä parannettavaa. Saamiemme palautteiden avulla kehitämme ja parannamme toimintaamme entistäkin paremmaksi. Haluamme myös tulevaisuudessa tarjota asiakkaillemme hyvää, laadukasta ja paikallista palvelua sekä kilpailukykyisiä tuoteratkaisuja.



